Ai un magazin online?
Mai jos vom analiza câteva idei de produse pe care ți le putem oferi și de ce ne gândim că ar fi de efect pentru tine.
1. Cardurile de mulțumire
Din multitudinea de magazine online și de oferte întâlnite online, clientul a ales să comande de pe site-ul tău! O idee: pune un card de mulțumire în fiecare colet pe care îl trimiți ca să imbunătățești experiența pe care clientul o are atunci când interacționează cu brand-ul tău. Este primul lucru pe care îl va vedea odată cu produsul mult așteptat. O oportunitate grozavă de a-i transmite un mesaj și de a dovedi profesionalism.
Avantajele cardului de mulțumire:
- Îmbunătățești relația cu clienții
- Te diferențiezi față de competitori și asta te face memorabil
- Crești șansele comenzilor recurente
Găsești Cardurile de mulțumire aici. Dacă te putem ajuta cu designul grafic, găsești mai multe informații aici.
2. Voucher personalizat
Ideea: atunci când ii trimiți clientului coletul cu comanda, trimite-i cea mai bună ofertă de care poate beneficia dacă plasează o comandă în magazinul tău online în următoarele X luni. Fie că e vorba despre un voucher de reducere sau un voucher de credit în magazinul online, acest voucher îți motivează clienții să plaseze comenzi recurente.
Avantajele voucherului personalizat:
- Faci o ofertă pe care clientul sigur o va vedea atunci când deschide coletul
- Crești șansele comenzilor recurente
Găsești Voucherul personalizat aici. Dacă te putem ajuta cu designul grafic, găsești mai multe informații aici.
3. Cartea de vizită
Era un proverb care zicea că "Ochii care nu se văd, se uită." Plasează o carte de vizită în colet, cu datele esențiale ale magazinului online - sigla, sloganul, adresa web și un număr de telefon. E tot ce trebuie ca să îți asiguri clientul că îi stai la dispoziție atunci când dorește să apeleze la serviciile tale!
Avantajele cărților de vizită:
- Adresa web a magazinului online va fi mereu vizibilă
- Îmbunătățești comunicarea cu clientul
- Dai dovadă de încredere și profesionalism
Găsești Cărțile de vizită aici. Dacă te putem ajuta cu designul grafic, găsești mai multe informații aici.
4. Pliant / Flyer
Ideea unui pliant sau a unui fluturaș este de a promova campanii pe termen scurt la o scară cât mai largă. Îți informezi clienții despre cel mai recent produs adăugat în magazinul online sau despre cele mai bune oferte, adăugând un pliant sau un fluturaș în coletul trimis.
Avantajele pliantelor și ale flyerelor:
- Promovezi cea mai recentă campanie
- Crești vânzările unui produs promovat intens
- Consolidezi imaginea brand-ului
Găsești secțiunea de Flyere & Pliante aici. Dacă te putem ajuta cu designul grafic, găsești mai multe informații aici.
5. Catalog / Broșură
Concepe un catalog cu cele mai bune produse din magazinul tău online. Atunci când trimiți acest catalog împreună cu coletul, inviți clientul să mai arunce o privire peste produse. Acest catalog îți crește vizibilitatea atunci când clientul tău le arată și altora produsul pe care l-a comandat. Astfel, dintr-un magazin online, reușești să extinzi promovarea într-un mediu offline.
Avantajele cataloagelor si ale broșurilor:
- Crești vizibilitatea din online în offline
- Generezi clienți noi
- Crești brand awareness-ul
Găsești secțiunea de Broșuri și cataloage aici. Dacă te putem ajuta cu designul grafic, găsești mai multe informații aici.
Pentru alte produse de promovare, vizitează secțiunea dedicată magazinelor online.