Cum iti promovezi localul (restaurant, bar, cafenea, ceainarie, pub) prin materiale de branding

Cum iti promovezi localul (restaurant, bar, cafenea, ceainarie, pub) prin materiale de branding

Sursa foto: Unsplash.com

In acest articol voi descrie cum sa promovezi un local prin materiale de branding tiparite si materiale promotionale personalizate. Odata ce detii un local intr-unul din orasele din Romania, trebuie sa investesti in branding. Probabil cel mai vizibil lucru este o caseta luminoasa sau un totem cu sigla localului tau. Dar hai sa vedem si cateva idei de personalizare la care poate nici nu te astepti ca ar fi posibile.

 

Pentru exterior:
Readuc in discutie caseta luminoasa sau literele volumetrice iluminate
Un element obligatoriu oricarui local care se respecta. Asigura vizibilitatea din distanta. Din pacate implica un pic de bataie de cap pentru ca necesita autorizatie din partea Primariei.



Totem
Un element functional in lipsa unei casete luminoase. Poate fi folosit ca si totem directional daca spatiul o cere. Daca se foloseste in exterior, necesita autorizatie din partea Primariei.
Peretii din local
Personalizarea peretilor din local se cere atunci cand localul are o tematica anume. Spre exemplu, un look industrial al localului ar putea “cere” personalizarea peretilor cu elemente industriale din fier forjat, printuri cu imagini industriale, samd.
Geamurile frontale ale localului
Acolo unde localul se afla intr-o zona istorica protejata care probabil nu permite amplasarea unei casete luminoase pe fatada cladirii, se recomanda folosirea geamurilor pentru a scoate in evidenta pozitia localului.
Autoturismul care face livrari
Daca localul tau ofera livrari la domiciliu, personalizarea autoturismului care face livrarile e foarte importanta. Iti asigura vizibilitatea in orice loc din oras in care ajunge masina respectiva.
Afise
Pentru promotiile de genul “Happy Hour” sau pentru promovarea anumitor evenimente cum ar fi “Sambata, 05.05.202X, Garden Party”.
A-Board (capra publicitara)
Pentru promotii si promovare. Dezavantaj: Posibil sa necesite autorizatie din partea Primariei.

Pentru interior:
Meniul personalizat
Un element obligatoriu de avut in localul tau. Evita meniurile cu coperti din piele pe care sta scris cuvantul “Meniu” si cu filele bagate in folii de protectie pentru documente. Meniul trebuie sa fie o unealta de branding care ii arata clientului cat de organizat si curat este localul tau. Important: incearca sa ai la local tot atatea meniuri cat si numarul de mese. Numarul minim de meniuri ar trebui sa fie mai mare sau egal cu numarul de mese ocupate la rush-hour astfel incat nici o masa sa nu ramana fara meniu. Ideal ar fi ca meniul sa se afle in apropierea clientilor in orice moment astfel incat daca se decid sa mai comande ceva, sa aiba de unde alege.
Naproane personalizate
Avantaj: naproanele pot contine meniul si astfel te scapi de grija ospatarilor de a lua meniul de la o masa pentru a-l duce la o alta masa.
Table tent-uri
Pentru promotiile ocazionale.
Personalizarea suporturilor de pahare (se mai numesc si biscuiti)
Pentru pasionatii care fac food selfies. Apare si localul tau in poza.
Servetele personalizate
Dezavantajos: se consuma foarte repede si se arunca.
Pliculete de zahar personalizate
Dezavantajos: imediat ce se rupe ambalajul se arunca.
Tinuta ospatarilor
Idee: O camasa personalizata tip uniforma brodata cu denumirea localului.
Sortul ospatarilor
Daca ai un local care se respecta atunci ospatarii ar putea purta un sort personalizat, un model calitativ care sa se potriveasca cu standardele localului tau.
Pahare / cesti personalizate
Avantaj: sigla localului tau sigur ar da bine in poza facuta de clienti care ajunge sa fie postata pe social media.
Dezavantaj: se sparge cu usurinta si nu vei putea mereu sa tii stocul de pahare personalizate. (dezavantajos pentru baruri si pub-uri, poate fi avantajos pentru cafenele, restaurante si hoteluri)
Nota de plata
O idee interesanta: un bill holder din hartie personalizata cu sigla localului. Dezavantaj: daca e din hartie se uzeaza repede. Avantaj: cost redus comparativ cu un bill holder personalizat din piele.
Ustensile personalizate (furculite, cutite, linguri)
Se recomanda mai degraba pentru take-out, delivery.
Flyere, pliante
Daca le folosesti pentru a afisa meniul pe ele, plaseaza-le impreuna cu comenzile care se livreaza pentru a informa clientii asupra produselor si preturilor. Avantaj: creste recurenta comenzilor.

In concluzie, alege obiectiv care sunt produsele care iti aduc cele mai mari avantaje pentru prezentare, publicitate si pentru a creste recurenta clientilor in localul tau. 

Admin Printador

Printador folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii