Secretul flyerelor

Secretul flyerelor

Photo by Erika Giraud on Unsplash

În acest articol îți voi prezenta secretul prea puțin știut al flyerelor.

Deseori vedem la TV, pe Youtube, oriunde - diverse reclame, promovări intense ale unor produse. După o vreme chiar auzim în minte sloganurile melodice și știm deja care slogan este și la care brand face referire. Ca să dau un exemplu: "Mașina de spălat trăiește mai mult cu Calgon!". Ai "auzit" sloganul în minte?

Te-ai întrebat vreodată de ce ții minte atât de bine o reclamă sau un anumit slogan? Chiar o fi acea reclamă atât de bine realizată încât automat e memorabilă? Posibil.
Dar și mai posibil este că se întamplă asta: nu realizezi că vezi reclama o dată, de două ori, de 5 ori într-o săptămână, de 20 de ori într-o lună și că o înveți fără voia ta. În unele cazuri realizezi că ții minte un slogan chiar și după ce produsul a ieșit de pe piață. Te gândești că ai memorie bună dar nu iei în calcul că ai vazut reclama respectivă de 300 de ori într-un an.

Este foarte simplu: creierul nostru este supus unei informații care se repetă și automat o învață. E o acumulare involuntară de informație.

Însă când ajungi la în magazin la raft, se întamplă ceva curios.
Ochii se duc automat la produsul respectiv pentru că îl recunoști.
Ai în față PRODUSUL 1, PRODUSUL 2 și PRODUSUL DIN RECLAMĂ.
Ești decis deja să achiziționezi produsul din reclamă pentru că îl cunoști.
Însă obiectiv vorbind, nu știi ce îl face mai bun decât primele 2 produse.

Și acum ai să zici, păi bine dar ce legatură au reclamele de la TV cu flyerele?
Repetitivitatea face publicul să îți învețe brandul.

Îți propun un exercițiu: încearcă să faci câteva teste pentru brandul tău.
Compune un flyer cu un mesaj scurt, o promoție grozavă la PRODUSUL TĂU.
TEST 1. Tipărește 100 de flyere. Împarte-le. Măsoară numărul de vânzări realizate.
TEST 2. Tipărește 10.000 de flyere. Împarte-le. Măsoară numărul de vânzări realizate. 
TEST 3. Tipărește 10.000 de flyere. Împarte-le.  Măsoară numărul de vânzări realizate.
Compară rezultatele testelor între ele.

Un flyer bine realizat care ajunge în mâna unei persoane de 2 ori deja crește nivelul de încredere al acelei persoane în brandul tău.
Repetitivitatea este ceea ce face ca persoana respectivă să-ți învețe brandul, să-ți recunoască brandul și să se ducă țintă la tine, nu la competitor.

In încheiere, cantitatea și repetiția au o influență enormă asupra rezultatelor în vânzări ale brandului tău. Aici se trage linia între flyerele care produc vânzări și cele care nu. 

Admin Printador

Printador folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii